Veelgestelde vragen

Moet ik verzendkosten betalen? 

De verzendkosten bedragen €6,95.  Dit is inclusief een track and trace code.

Enkel de sieraden en sommige (vooral kleine) gepersonaliseerde artikelen bedragen de verzendkosten €4,99. Dit is inclusief een track and trace code.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Al onze gepersonaliseerde producten worden met de hand gemaakt en bedrukt. Dit kost tijd, hierdoor is onze verzendtijd tussen 5-7 werkdagen. Bij bijzonderheden nemen wij contact met u op.

Voor de overige bestellingen hanteren bij een verzendtijd tussen de 1-2 werkdagen. Bij bijzonderheden nemen wij contact met u op.

Zodra wij uw bestelling afleveren bij de pakketdienst, hebben wij helaas geen invloed meer op de levertijden. Bij de pakketdiensten is het enorm druk en duren de bezorgingen erg lang.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden en is het niet mogelijk om een gepersonaliseerd producten te retourneren. Is er een product defect aangekomen? Stuur dan zo snel mogelijk een email naar ons! Dan kijken wij samen verder voor een mogelijke oplossing. 

Voor de overige artikelen gelden er voorwaarden dat u binnen veertien dagen het product (in originele staat retourneert). De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. 

Indien u uw bestelling wilt retourneren, dan dient u dit formulier in te vullen die u bij de bestelling opgestuurd krijgt.

Ben u uw retourformulier kwijt, kunt u een email sturen naar info@daemi.nl om een nieuw retourformulier op te vragen. U kunt ook het onderstaande modelformulier invullen en versturen via e-mail naar info@daemi.nl

Modelformulier voor herroeping

(Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen (retourneren)

  • Aan [hier dient de handelaar zijn naam, adres en, indien van toepassing, zijn fax en e-mailadres in te vullen]:
  • Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*)
  • Besteld op (*)/ Ontvangen op (*)
  • Naam/Namen consument(en)
  • Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
  • Datum

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is

 

Hoe werkt het terugsturen van mijn bestelling?

Indien u een bestelling plaatst zult u een retourformulier mee opgestuurd ontvangen. Bent u deze kwijtgeraakt? Stuur dan een email naar info@daemi.nl

Zorg ervoor dat u uw retourformulier volledig invult. Doet u dit niet? Dan kunnen wij de retourzending helaas niet verwerken en krijgt u uw geld niet teruggestort. 

Daarnaast is zijn de verzendkosten van het retourneren voor uw eigen rekening. 

 

Is het mogelijk om de bestelling af te halen?

Indien u gebruikmaakt van de optie afhalen, zullen wij u een email sturen met de mogelijkheden om uw bestelling af te halen. 

 

De naam/tekst op het gepersonaliseerde product is verkeerd gespeld/geschreven, wat nu? 

Wij willen u erop wijzen dat wij (Daemi) het gepersonaliseerde product ontwerpen zoals u het naar ons hebt gestuurd. Wij (Daemi) zullen dan ook niet aansprakelijk zijn voor de producten, als u de naam en/of tekst verkeerd in heb gestuurd.. Mocht u per ongeluk de verkeerde naam en/of tekst insturen, stuur dan direct na het bestellen een email naar ons info@daemi.nl dan zullen wij contact met u opnemen.